Tortilla_ Kızlar akşam çorba yaptım. Kızım da severek içti. Ama biraz fazla olmuş. Yarın öğlene kadar dolapta saklasam Bebek için vitamin değerleri yönünde zarar olur mu? Yoksa illa taze mi yapsam ki
afs9mart Tortilla_ ben şöyle yapıyprum ilkten pişirdiğim gibi sıcakken ufak kavınızlara kapatıp ılıyınca dolaba atıyorum ertesi günde verçyorum daha taze kalıyo
Tortilla_ Defne_cicegim vitamin değerleri düşer mi acaba diye tereddüt ettim 🙂 Bir bayan üstte yazmış birde öyle yapayım bakalım
Yenievliiiiii Ben özellikle fazla yapıp ertesi gün de yediriyorum her öğün değişik bişey düşenemiyorum yada zamanım olmuyor. Sadece aynı yemeği iki kez ısıtmayın. Bide yedirmeden önce mutlaka tadına bak canım
Yenievliiiiii Tortilla_ hayır canım mesela Bi kere ısıttın ama çocuk yemedi diyelim tekrar ısıtmaman lazım ha birde mercimek çorbası ertesi güne kalırsa fazla gaz yapar