Geçmiş olsun hanımlar Allah kolaylık versin. Bizimde özellikle bir dönem belirli saatlerde sürekli bir gaz sancısı oluyordu bende o saatten önce karnına ve topuklarına zeytinyağı ile masaj yapıp pamuklu bir bezle sarıyordum karnını.sonra birde penye battaniyesi ile sarıyordum.eğer çok çok ağlarsa 1 çay kaşığı kadar kimyon çayı yapıp veriyordum baya rahatlatıyordu.birde youtube da kolik bebek için su sesi var.o sesinde iyi gelip sakinleştirdiğini duymuştum.belki işinize yarar 😌