tellibaykus Devamli kullaniyorum cokta memnunum. Kakasi tasti bi ara. Taşmalara karsida bi postta okumustum disa açılan kanatlari içe kıvırın die bunuda uyguladim hiç sorun yaşamıyorum hem hesapli hem kaliteli. prima molfix komili kullandim cok bi fark görmedim 1.prima çok az bi farkla 2.bebeland hesapli olduğu için bebeland a devam ediyorum 4 aylik olduk.