Bende aynı durumu yaşıyorum yarı kırklıyken oluşup geçmişti 3 gün önce yeniden başladı. Ve beni emmiyor biberonla alıyor çok üzülüyorum bende doktor karbonatlı su ile temizle dedi mikostatin verdi anan daha aynı huysuzluk var uyumuyor ağzı damağı desen kötü bilmiyorum ne yapacağız başka 😔