Elisaaam bizde 1.5 aylıkken doktor tavsiyesi ile mamaya başladık, doktorumuz sma veya hipp öneririm dedi. Biz sma yı tercih ettik ve o zamandan beri hiç değiştirmedik. Gaz yapmadı, kabızlık yapmadı. Gayet güzel içiyor kızım.5 ay 27 günlüğüz. 4 gündür 2 numaraya geçtik hatta. Memnunuz 👍 Ama her bebek aynı değil tabi..