8 aylık bebeğim 5 gündür ateşli uğraşıyoruz 6.hastalık teşhisi kondu .5 gündür aşırı iştahsız sadece emiyor ama benim sütümde çok yeterli değil biberonla vermeye çalışıyorum almıyor kaşığa ağzını açmıyor ek gıda yemek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım😔