Ftrhn meme reddini yaşadım emzik uyku sırasında biberon ara sıra uykusunda veriyordum ama farkedememişim emzik alıp açlıktan uyuduğunu tecrübesizlik işte farkedince dünyam yıkıldı 3 aylık olmuştu üzerine aşının huzurluğu derken cok zor günler gecirdim çok şükür atlattık sanırım 5 aylık oldu arada emzik veriyorum verdiğinde korkuyorum yine red yaşarsam diye hala üzerimdeb atamıyorum o korkuyu red yaşamak çok kötü günlerce bekledim emmesi için evden dışarı adım atmadım🤦♀️Gecti şükür