Merhaba güzel anneler🙋🏻♀️,2 ay 20 günlük kızım var.Ne emzik ne de biberon alıyor,anne sütü ile besleniyor şuanlık ama bazen sütümün yetmediğini düşünüyorum biberonla mama vermeye çalışıyorum biberonu emmiyor çiğniyor😅,açken de denedim almıyor hiçbir şekilde,enjektör ve kaşıkla denedim ardından hemen dolu dolu kusuyor birden mideye indiği için mi bilmiyorum🤷🏻♀️Doğduğunda 2900 kg dı,şuana kadar ebe normal dedi.Kilosu 2 ay 5 günlük iken 4700 kg dı.Gözüme minnak geliyor memeyide iştahlı emmiyor genelde tek göğüs alıyor.Benim gibi olup daha sonra biberon aldı mı bebekleriniz?😌(Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum🌹🙏🏻)