Bugün sağlık ocağına gittim normalde ben başka şehirde oturuyorum ilçesinde buraya izne geldik biz sağlık ocağına rutin kontrol diye götürdüm ve aşısı var dediler kaldigim yerde hiç bisey demiyorlar burda öyle dediler kızamık aşısı sizin çocuklarda oldu mu 9.ayinda