Boncuk_34
Tbaysl
Melikederinakinnn
Atak mıdır, diş midir ben de anlamadım. Önceden 2 saate bir acıkırdı 3 saati zor beklerdi hatta mamasını verirken heyecanlanır cuk cuk çekerdi, ağzından biberonu çektiğim anda basardı yaygarayı ama son 1 aydır zoraki içiriyorum, memeyi de arada istekli emiyor bazen de kavga ediyor memeyle..Önceden 150 cc mama içip üstüne de emiyordu ama şimdi zoraki 100 cc içse şükür diyorum. Ne yapacağımı şaşırdım, beslenemeyecek gelişimi duracak diye endişe ediyorum :(
Bebişlerimizin iştahı bir an önce düzelir inşallah..