Onuralpmom 17 günlük bir oğlum var çok memede kalıyor mesela şuan sabah 10 dan beri memede saat 14:30 oldu bir iki kre bıraktı o da 15 dk snra yine emmek istiyor sizde durumlar nedir çok zorlanıyorum sinirleniyorum tuvalete zor gidiyorum bazen 😬
Ftmsnny Onuralpmom bir bir buçuk ay öyle gidiyor sonra bebeğin çenesi genişliyor senin sütün artıyor daha kısa süre memede kalmaya başlıyor. Bence tadını çıkar arıcan sonra bu günlerini 😉
Seydanur2355 Benimde ayni surekli emiyo sut yetismiyo artik ac kaliyo bu sefer mama vrmk zrunda kaliomm .. emmesi iyi ama bukdarda cok gbi sanki :( anlam veremiom bnimkide 16 gunluk
Ftmsnny Seydanur2355 biz bir saat duruyorduk mememede sonra gaz altını aç sonra tekrar meme. Geçiyor merak etmeyin özlüyor sonra o günleri insan. Çok şükür emiyor en azından
Nazlina Seydanur2355 sutunuz yeterlidir bence mama vermeyin sadece kendilerini memede daha guvende hissediyorlar
Psikolog Bebeginiz atak haftalarinda olabilir o dönemlerde cok fazla anne sicakligi istiyorlar ve sürekli emmek. Emmeyi ihmal etmeyin istediginde memenizi verin hepsi gecici inanin bana. Benim kizim suan 2 aylik ve hala ara ara yapiyor 1-2 gün sonra geciyor hepsi
Efemmmm Maşallah de İYKİ emiyor ya emmese birde onu dert ederdin olsun bol bol içsin kuzucuk annesi böyle dertlerimiz olsun
Onuralpmom Herkese teşekkürler 🙏 evet şükür tabikide emsin ama çok uzun kalıyor buda bni yoruyor bazen ruhen özellikle geççek inşaallah 🙏
Onuralpmom [bilinmeyen] emziğe bnde alıştıramadım deniyorum hergün 👍🏻 Burnunada bakıyorum temizliyorum . Geççek biraz sabır diyrumn🙏
Sareninannesi Bebek sadece süt için değil anneyle ten teması istediği için de sürekli emmek ister. Zamanla azalacaktır ama şuan her istediğinde vermeye çalış buna ihtiyacı var