Bu ürünü kullanan var mı aranızda, varsa memnun musunuz? Doğru ölçüyor mu sizce ben emin olamıyorum evin içi 27 28 derece hep. Evimiz sıcak normalde de ama havalar serinledi de biraz acaba diyorum yanlış mı? Oğlum uyurken üşümesin diye kapısını kapatıyorum sanki burnu hafif tıkalı gibi genzinden mi anlamıyorum görünürde bir şey yok ama ses geliyor. Şırıngayla serum yapmaya çalıştım izin verdiği kadar bi şey de çıkmadı. 2 aylıkken bronşit başlangıcı demişlerdi 5 gün kadar hasta da olmuştu minicikken, acaba odada mı sorun sizce?