Bir yildir sipral kullanıyorum. Genelde ayın 5 inde filan adetim başlardı. Şimdi bir hafta geçti. Hala daha adet olamadım. Kasıklarımda ağrılarım var ama adet olmadım.bu ay içinde iki defa fitil kullanmıştım. Etksii varmıdır? Bunu yaşayanlarıniz varmı?