Mires bende bebelac kullanıyorum ilk aylarda biraz kabız yapmıştı denemediğim kalmadı aptamil denedim ağzını sürmedi dediler 2 aylık olunca hepsi geçer sen çocuğun keyfini bozma sevdiğini ver diye sürekli kullandım ve 2. Aydan itibaren hiçbir yan etkisini (gaz sancısı,kabızlık) görmedim bizde 2 ye geçeceğiz bebelac tavsiye ediyorum. 🙂