masalcianne Herkes neleri yazıyor sıkıntı olmuyor ben de anlamadım. Ürün satılıyor isimleri geçiyor o da marka reklamı oluyor o zaman. Ben de eğitimci kendi reklamını yapıyor muamelesi gördüm. O da yetmedi eğitmenin sayfasına bakıp psikolog bile değilsin kendinsin insanları sömürüyorsun dediler🤦🏻♀️ Onca senelik diplomasını yok saydı artık çok bilmişler var ya bu forumda. Sanki eğitim vermek yasak, ben eğitim veriyor olsam söylerim eğitmenim diye kime ne? Ücretsiz eğitim verme zorunluluğu mu var da yalan söylüyormuşum? Yalan yere iftira atılıp, bir de kendinden emin bir şekilde üste çıkmaya çalışan cahillere tahammülüm yok. Şu dünyadaki en kötü şey cehalet işte.