Eşim ben kayınvalidem ve görümcem hepimizde korona testi pozitif çıktı sağlık ekipleri bebeğimi bolbol emzirmem gerektiğini söyledi ben maskede takıyorum bebeğimi öpmüyorum vs. Peki benden başka evdeki diğer kişiler bebeğimi kucağına alabilir mi hepimizde virüs var gerçi ama kimseye vermek istemiyorum kucağına, kayınvalidem de almak istedi az önce vermedim doğrumu yapıyorum ve başka ne gibi yol izlemem gerekir