Karamel2020 bizde aynı şekildeyiz canım malesef balikesiliyiz Kayseri’ye geldik eşim önce boluya gitti şimdi Suriye’de kızım bide ben dışarı çıkmaya korkar oldum birşey olursa diye iyice eve kapandik kızım da 5 aylık malesef TV bağımlısı gibi birşey oldu babamizla da anca telefonda konusabildigimiz için ister istemez ona da ilgisi olmaya başladı ne yapacam bilmiyorum hiç istemezdim galiba önceden çok büyük konusmusum hep derdim bı çocuğum olursa TV den telefondan uzak tutacam diye çocuk resmen içinde büyüyor 😔