Kızlar mememde elime gelen fındık büyüklüğünde kitle vardı dışardan kızarık olarak görünüyor ve ağrı yapıyor, emzirme danışmanlarına fotoğraf attım süt düğümlenmesi dediler hatta mastit bile diyen oldu ama doktorum mastit değil dedi ultrason çekildim ultrason çeken doktorda yağ bezesi dedi başına böyle birşey gelen varmı