Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
İyi günler hanımlar...
Oslm
Sezaryandan sonra ilişkiye girdiğinizde sezaryan yeriniz acıyor mu
esradml
Oslm
Öyle bi durumla karşılaşmadım acıması normal olamaz bi dr görünün isterseniz.
Oslm
[bilinmeyen]
benim oğlan 7 aylık şimdi ama hala acıyor
Oslm
Üşütürsem de acır mı ki
Oslm
[bilinmeyen]
7 ay oldu sezeryan olalı
Oslm
[bilinmeyen]
sanırım ben üşütüyorum o yüzden acıyor olabilir demi
Oslm
[bilinmeyen]
uyuşukluğum yok da işte bazen acıma oluyor
Oslm
[bilinmeyen]
ağrım yok tatlım sadece ilişkide bazen birden yüklenince acıyor
Oslm
[bilinmeyen]
yani bu sıkıntı yoktur demi
Oslm
[bilinmeyen]
tmm kuzum sağol Allah razı olsun:)