Kızlar benim sütüm çok az bir türlü çoğalmadi bebeğim 22 günlük memeyi istemiyo ama ben damla da olsa sağıp vermeye çalışıyorum tabiki çoğunlukla mama yiyo. Mama olarak hastane önerisi ile frisolac Gold kullanıyorum.
Ama acaba anlaşmalı mama firması da o yüzden mi önerdiler diye içim içimi yiyor.
Sizler hangi marka mama kullanıyorsunuz ?