Kızlar ogluma uyku duzenı ıcın herhangı bır eğitim uygulamadım almadım da zaten fıkrım yok son bır aydır kendılıgınden (nazar degmesın diyeyim) 7 de aksam uykusuna yatıyor sabah 7 de uyanıyor.Tabı ben 10-1-4 te uyurken mamasını verıyorum son ıkı gundur gece uykusuna aksam 6 da gecmeye basladı bu bır sıkıntı degıl degıl mı halsızlık ya da hastalık habercısı gıbı:(sızlerde durum nasıl fıkrınızı alabılır miyim?