Ulviye1607 Anneler merhaba 👋 bebeğim önceden sürekli emerdi ama artık az emmeye başladı. Bunun sebebi nedir. Evet büyüyor etradı keşfediyor ama acaba kilo alır mı bu kadar az emmeyle. Yada doymasaydı zaten ağlamazmydı. Kafamda çok karışık sorular var ☹️
betulturk Ulviye1607 bugün 09:00, 13:00, 15:00, 18:00 da emdi. Gündüzde mama veriyordum sütüm yetmiyordu bugün vermedim. Ama her emzirdiğimde çok uzun emdi yetti sanırım.