Aynı durum bizde var. Doktor baş büyümesini düzenli olarak takip edeceklerini söyledi. Eğer düzenli artarsa sıkıntı olmazmış. Artmazsa zaten biz gerekli yönlendirmeleri yapacağız dedi. Her ay kontrolünde mutlaka hatırlatıyorum. Sağlık ocağına gittiğimizde de ebeye sürekli hatırlatıyorum. Çok araştırdım, bir çok bebekte bu durum varmış ve sorun teşkil etmiyormuş. İnşallah hiçkimse için sorun olmaz. Dua ediyorum her gün.