Bugdu Kızlar normalde oglum gülücük sacarak kalkar ama bugun bütün gün hep agladı huysuz biyeri kırık gibi uyanıyor ayaklarını geri ittiriyorum osuruyor sonra iyi kakada yaptı ne olmus olabilir anlam veremiyorum😌😌