Melo04 Merhaba arkadaşlar Bugün hastanede göbek fıtığı teşhisi konuldu doğumdan sonra oluşmuş ameliyat olmam gerekiyormuş başına gelen var mı zor bir ameliyat mı ? Daha sezeryan olalı bir yıl oldu öncesinde apandisit ameliyatı da olmuştum korkuyorum 😢