Leyla1161 rotarix yaptıracaksanız 2 doz oluyor. İlki en geç 3 ayda. (3 aya kadar istediğin zaman yaptırabilirsin ama 2 ay aşılarına denk gelmesi istenmiyor) Diğeri de ilk dozdan 2 ay sonra. Ben biraz büyümüş olsun diye ilk dozu 3 Aydan 3 gün önce yaptırdım. Şimdi ikinci dozu da 5 Aydan 3 gün önce yaptıracağım. Damla şeklinde. Doktora yan etkisi olacak mı dediğimde bu etkisi olmayan aşılardan, buradan çıkınca unut gitsin dedi ama 3 gün huzursuzdu ve hareketlerinden anladığım kadarıyla karın ağrısı oldu. Aynı yan etkiler kuzenimin bebeğinde de oldu.
Bi tane daha rotavirüs aşısı markası var o 3 doz şeklinde. Onun hangi aylarda uygulandığını bilmiyorum. Bizim doktorumuz rotarix almamızı özellikle istedi.