06072020 tabiki normal canim benim. Yani en azindan doktorum beni bu sekilde bilgilendirdi icim rahatladi. Annemde teyit etti ki ben dort kardeşim. 😅 Ama icin rahat etmiyorsa yinede doktora sorabilirsin. Ancak gercekten gayet saglikli evladiniz. Bu beslendiğini gösteriyor. Simdi ben yanlış yonlendirmede yapmayim genede doktorunuza sorun tabi. 😇