BihterK merhaba, bebeğiniz sizin kokunuzu duymak, kendini güvende hissetmek için de emmek istiyor olabilir. İlla aç olduğu için emmek istemez bebekler. En iyi bildikleri şey emmek ve sizin kokunuzdan. Yenidogan döneminden sonra azalır bu durum. Başlangıçta kilo vermesi normal. 1 ayda doğum kilosunun üzerine 1 kilo alması normal olan.
lütfen sütünüzü sağıp biberonla vermeyin. Alışkanlık yapar meme reddi yaşarsınız. 1,5 aylıkken bebeğim sagdıgımda 95 ml süt geldi ve ben mamayı bıraktım. Maşallah sütünüz gayet iyi. Bebek emdiğinde sağdıgınızdan daha süt gelir. İçiniz rahat etmiyorsa emzirdikten sonra kaşıkla mama vermeyi deneyin. Toksa kabul etmez zaten.