Benim kızımda 9,5 aylık ve kepçe😅 doğduğunda öyle değildi ama doğduğundan beri kafası hiç durmadığı için hep sağa sola çevirirdi bandanalar kepçe kulak bandı falan kullandım fayda etmedi bi yerden sonra saldım rahat bıraktım sağ kulağı biraz daha açık hatta sonra baktıkki babasının da aynı yamul serçe parmağının aynı benimkinin yamuk olmasi gibi genetik bişey saçları uzayınca kafası büyüyünce belli olmaz dedik hiç olmadı kendisi isterse küçük bir operasyonmuş sanırım öyle yaparız dedik. Çokta üzülme sen de şirin bile duruyor hatta😊