Iyi günler arkadaşlar.. 2 yaşına girecek bir oğlum var 3 4 sefer enfeksiyon geçirdi bebek nefrolojisine yonlendirdi dr. Ultrasonla bakıldı çok şükür temiz çıktı. Bactrim antibiyotik kullandık, korumak amaclı.. su an yine enfeksiyonu var ama hiç ateş huzursuzluk idrarda koku kusma vb şeyleri yok. kültürde üreme çıktı 5 iğne kullandık yine geçmemiş bu sefer farklı bakteri üremiş. Yarın sondayla yada iğneyle alacaz idrarı dedi dr çok korkuyorum bobreklerinde falan bisey çıkacak diye.. başına gelen var mı aydınlatırmısınız beni.