Ayse33 boynundan tek tarafa dönemeyince, bir de aşı tek kola vurunca o tarafa yatmakta zorlanınca olmuştu bir dönem sıkıntımız bir de, o dönemde koltukaltı pozisyonunda ( yani göbeğinızin üstünde değil de kolunuzun altından, tabi altına bir yastık koyup ayaklarının düşmesini engelleyerek) emzirmiştim sanki diğer gögüs gibi sanıp alıyordu, öyle de deneyin bir