heyecan Bebeğim şuan 17 günlük sadece anne sütüyle besleniyor . İlk ay kilo alımı ne kadar oluyo ? Yani kaç gram ya da kaç kilo normal sayılır ?
Sevda_burakvefa14 heyecan vala benimki 2.330 doğdu 15 gun sonra 500 gr birden aldı bol bol emzir ne alırsa 40 aliyo
Melekk61 heyecan her bebeğin Gelişimi farklıdır ayda 500 gram minimum alması gerekir benimki ilk ay 1700 aldı ikinci ay 1500 doktor fazla almış dedi sık emzirme dedi anlamadım🙄