Baharas Kızlar emzırıyorum ama sutum az oldugu ıcın ek mama da verym hip kullandım hep 4aylık olduk fakat doktor zayıflamıs dedı :( hipi de zorla yıyo artk begenmıyo mu anlamyrm baska mama tavsıyeaı olan varmı ? Alıcam denıcem
Oykusunannesi Baharas ben hipp kullanıyorum ve kilo alımı gayet iyi her bebeğe yaramıyor tabi. Sma optipro arkadaşım kullandı hiç kilo almadı bebeği Aptamil de kesinlikle önermiyorum kabızlık ve gaz yapıyor aklınızda bulunsun
minikfare Baharas aptamil kullanıyorum memnunum canım benim de bebeğim anne sütü almıyor sma ya geçmiştim ama geri bıraktım sma bebeğime yaramadı.aptamil çok iyi geliyor güzel de kilo aldırıyor
F-Betul Baharas Merhaba ben de mama takviyesi yapıyorum günlük yaklaşık 150 ml veriyorum sma memnunum.
CemreKerem35 Baharas bu çok kişisel bir konu ya yani ben Aptamil kullandım öneri ile sma aldım çocuk resmen tiksindi sonra da mamayı kestim zaten 2 kutu çöp oldu . Maalesef biraz deneme yanılma oluyor bez / mama / ıslak mendil konuları .
Akinbebek Baharas bende 4bucuk aydır hipp kullanıyorum ama sanki bu ay pek kilo aldırmadı değiştirmeyi düşünüyorum ama cesarette edemiyorum açıkcası. Mama biraz şans işi bebek kabul etmeyebiliyor ama içeriği temiz bir mama alın derim
evlatkusum Ben de sütüm azalınca aptamil almıştım bebeğim tadını sevmedi öğğrdü içerken bebelac gold aldım kilo aldırmasıda iyi
nur_peri Baharas evolvia bebeğim çok seviyor anne sütü artı mama veriyorum ben de kilo alımı da yerinde
Gizemgsm Doğumdan sonra sarılık olunca evolvia almıştık .hiç reddetmemişti.sonra hiç vermedim.bulunsun diye alırsam bu markayı alıyorum .eczacı önermişti .aptamil filan reklam maması dedi
Twinsbaby Ben de hipp aptamil golden goat kullandım hiç biri iyi gelmedi şu anda similac kullanıyorum iki aydır memnunum fiyatı da uygun ve içeriği temiz küçük boy alıp deneyebilirsiniz.mama işi şans biraz deneyerek bulunuyor