Kumsal3 2 aylık bebegım 2 gundur gunduz Cok uyuyo geceleri de uykusuda uyuyo tedırgın olmaya basladım çok uyuması ne kadar ıyı bilmıyorum 🙄
Sevda_burakvefa14 Artık kendi düzenini kuruyorlar bu ayda korkma benim kide öyle ama kalkiyo 1 saat duruyo ayakta sonra 30 dk bi yatiyo bi kalkiyo. Sonra akşam 11 kadar uyumuyo 11 uyudugunda 4 kadar kalkmiyo
Kumsal3 Sevda_burakvefa14 tesekkur ederim yanıtın için ara ara kalkıyo ama 10 dakkka uyanık kalıyo normalde gunduz uykusuna alısık degılım tedırgın olmaya basladım bende