Geig2020 3 ay 10 günlüğüz. doğduğundan beri mama yiyor. suyu da önceleri kaşıkla, son 3 haftadır falanda minik biberona koyuyorum öyle içiyor. hatta kana kana içiyor çok terlediği zaman ve saatini biraz uzun tutarsam suyu vermenin. ınstagram da bir bayanım yorumunu okumuştum onuda yazayım. sadece anne sütü ile besliyormuş, doğumdan sonra taburcu olurken çocuk dr u su vermene gerek yok demiş. o da öyle yapmış. bebek hastalanmış, başka çocuk doktoruna gitmişler, sen bu çocuğa hiç su vermedin mi demiş, o da hayır anne sütü alınca demiş bayan. doktor da kızmış, sen 24 saat süt içsen hiç susamazmısın demiş. ve bebekte böbrek kumu olmuş hep 1-2 ay onunla uğraşmışlar. ikinci bebeğime her gün su veriyorum o sebeble ben çok çektim bu durumdan diye yazmıştı.