Merve789 Ari gece mamasinj verditen sonra sabah bebegimin kollarinda sivilceleer gordum ne yapabilirim birdaha vermediigimde kesilirmi birde ishal oldu doktora goturnelimiyim inek sutunemi yoksa tahila mi alerjisi var bilemedim
Deletedmom265 Merve789 mama dokundu muhtemelen vermeyin arı mamayı ya Allah şifa versin inşallah ek gıda başlamışsan muz ver ishali keser
Merve789 Deletedmom265 mukuslu kaka ypti ve kollri kizarik vernedim evet gce mamasinda tahil var bugday falan belki onlar yapmistir yada inek sutumu acaba bilemedim doktora sorucam
Ikrazumra19 Merve789 neyle yaptiniz ki hem cok kucuk ya sindirememiş tabi vermeyin lutten ari mamalar cok zararli
birkediannesi Merve789 bence bebekler 6. Aydan sonra bağırsakları tamamen gelişiyor ozaman yiyebilirler bu tarz şeyleri çok erken vermişsiniz oyüzden böyle tepki göstermesi normal bence daha vermeyin çok küçük:(