Sizce kolikmi aksamları 9 oldu mu 10 kadar bi mızmızlanıyor aglıyır dün aspiratörü actık uyuyakaldı 🙁 bide uyumuyo bazen hiç bebekler uyurmus karnını doyurup bizimki neden uyumuyor? Mahfolduk yani günde bebekleriniz gece ve gündüz kaç saat uyuyor, ? Kaç saatte bi besliyorsunh? Bide şöyle bi sorun var sürekli aranıyor emziriyorum doyuruyorum artık kusuyor hala aranıyor en son doktora gittik 3 günde 300 gram almıs cok dedi ne yapmam lazım?