Babyboy10 bebeğin gelişimi isteğiyle alakalı bi şey sanırım. Bana doktorum ağladıkça mama istedikçe ver dedi sık aralıklarla mama verdiğimde de bazen 80 bazen 90 veriyorum öyle fazlalığını kusmuyor da. Tabi bebeğiniz o saat aralıklarında ağlamıyorsa siz o saatler arasında verin