Bugraninannesi_ Kızlar merhaba aktar dan açlık otu almış eşim zayıflamak için kullanılıyor muş ilk defa duydum aranızda kullanan ve memnun kalan var mı ?
Merve-miray Bugraninannesi_ Ben bekarken kullanmıştım çok faydasını gördüm ishal ediyor ama 🙂 Emzirilirken kullanılıyor mu bilmiyorum
Merve-miray Bugraninannesi_ Tam hatırlamıyorum ama sabah akşam kahve bardağına 10 tane yaprak bırakıp içiyordum. Tadı baslarda çirkin geliyor ama sonradan alışıyorsun
Merve-miray Bugraninannesi_ Ne demek😊 Nescafe bardağına bırakıyordum ama aklınız karışmasın kahve bardağı diyince😌