Merhaba herkese,
oğlum 9 buçuk aylık. 2 aylık olana kadar kucağımızda gezdirerek uyutuyorduk sonra beşikte sallayarak uyutmaya başladık. Destekli uyuduğu için asla derin ve kesintisiz uyumuyor. Gündüzler en fazla 30 dk sonra bağırarak uyanıyor. Kucağıma alıp sakinleştirip geri yatırıyorum ama 10-15 dk sonra yine uyanıyor ve sallanmak istiyor. Gece de sürekli uyanıyor aynı sebepten. Üstelik gece çığlık atarak uyanmaya başladı. Uyku eğitimini beceremiyorum napıcam bilmiyorum çok yoruldum.