Nicemother Seri canım dr kilo alması iyi diyorsa sen millete bakma ama dr kilo alması az diyorsa sütün yetmiyordur önce emzirir sonra mama verirsin öyle devam edersin
Yahyaaliannesi Seri doğum kilosuna göre kilosu gayet iyi. Ne kdr kilo olmasını bekliyordunuz7kilo fln mi?
Gzdklc Evet bazı sütlerin yağ oranı düşük oluyo benim de öyleydi emzirirken ayda 200 gram alan bebeğim mama desteği verdiğim ay 800 gram aldı..
ahlasinannesi Seri doktorunuz ne diyor doğum kilosuna göre hesap yapar sanirim biraz az gibi geldi bana da
ahlasinannesi Seri pirinç unu mu şaka yapiyor olmalısın hiçbir doktor onu onermez bence başka doktora git pirinç ununun bı vitamini yok ki pos kilo onada gerek yok bence yavaş yavaş çorba falan ver irmikli mamalar yap
Yahyaaliannesi ahlasinannesi benim 9aylık oğlum 8kilo. Persentil tablosu die bisey var. Ortalama var ona bakın.
ahlasinannesi Yahyaaliannesi çok teşekkür ederim söylediğiniz için bilmiyordum ben bilgi verdiğiniz için sağolun 😏fikrimi söylüyorum 5 aylık bebek için 7 kilo çok değil. Biz o tabloya uymuyoruz o yüzden pek takip etmiyorum demek ki 😏😏😏
Yahyaaliannesi ahlasinannesi siz fikir söylüyorsunuz bende fikrimi söylüyorum. Herkesin doğrusu kendine.
ahlasinannesi Yahyaaliannesi hemen hemen bebeklerimiz aynı ayda bende fikrimi söyledim 5 ayda nereden baksan benim oğlum 8bhucuk kiloydu benim demek istediğim yani sizce pirinç unu normal mi gerek yok ona ek gıdaya başlasın iyi bir doktor bulsun kendine böyle durumlarda özel mama bile yazıyor doktorlar