Denizlila Kızlar hamileyken aldım bebeğim çabuk kilo aldığı için ve kış ayına denk gelmediği için bir kez bile giydiremedim , yıkamadım dahi , aldığım gibi duruyor sitesinde fiyatına bakabilirsiniz 169 ben 100 liraya isteyen olursa vereceğim
mehtapca06 Benim oğlum 6 aylık ama benimkine olmaz iri birazcık fakat çok güzelmiş bence bebeğine olacağını düşünen alsın 👏🏻