Gün gectikce düzelir diye beklerken her geçen gün daha da kötüye gidiyo resmen kizlar. Mama sandalyesinde tutamıyorum kalkmaya çalışıyo. Agzina bi lokma almiyo alirsada diliyle geri itiyo. Geceleri yarim saatte bir uyaniyo derdi sadece meme meme meme🤦🏼♀️ gündüz uykularına direnmeye başladı. Surekli ağlama krizlerinde, sürekli kucakta, sürekli kendine zarar verecek işler peşinde, bez değiştirme ayri bir dert, üst değiştirme ayri bir curcuna o kadar yoruldum ki. Bir gunumuz rahat gecmez mi, bir günümüz kolay gecmez mi🤦🏼♀️ ne zaman duzelecek bu durum kizlar ne zaman duzene binecek bu bebisler 🤦🏼♀️