Poyrazefem07 prematüre bebekler için yaşıtlarını 2 yaşında tam yakalar demişti bizim doktorumuz ama bebekten bebeğe değişiyor bence. Benim kızım 36 haftalık doğdu 4. Ayda yakalamıştı gelişim olarak. Şu an 10,5 aylık tutunarak yürüyor 7-8 kelime de söylüyor. Sizinki belki daha erken yakalar belki geç takılmayın sağlığı yerinde olsun yeter.🌸