Ne yapacağımı şaşırdım kızlar benim kızım bana çok düşkündü benle yatardı bensiz durmazdı babasında bile biz corona geçirdik allah kimseye vermesin 10 güm kızım negatifti ayrı yatmak zorunda kaldım başka odada . Ağladığında gittim sadece memeyi kesmek zorunda kaldım çok düşkündü . Sürekli ilgilenemedim kimse yoktu bırakamadım zaten ve zaten bensiz kimsede durmazdı. 10 gün sonra ne oldu. Bilmiyorum memeden soğudu eskisi gibi gelip istemiyor . Bensiz babasında duruyor hatta komsuda zorunda olunca bıraktım hiç aglamadı hatta gelmedi . Yani beni aramaz oldu tavır mı aldı bilmiyorum oyunlar oynuyoruz kucak sürekli yatarken sarılırdı şimdi sıkılıp itiyor . Sanki annesi değilmişim gibi çok takıyptum çok üzülüyorum . Kayınvalidemler geldi onu gördümü bana gelmiyor ağlıyor itiyor beni ne yapcagımı şaşırdım corona beni hasta etmedi bu çocuk beni çok hasta etmeye başladı ona sevgim sonsuz ama üzüntüden hasta olucam sizin bir öneriniz var mı hani kimseye bırakan bir annede değilim 1 yaşında toplasan 2 kez . Corona bebeğimle bagımıda zedeledi nolur bana akıl verin kızımla eski bagımı özledim ❤️