Biogia kullanıyorum 1 aylıkken başladık suan 4 ay 10 günlüğüz hala devam ediyorum . Biz de kaka yapmada güçlük cekiyordu yaptığında patır patır yapıyordu köpüklü yapıyordu kakasını kullanıldığımız andan beri sakince yapıyor oğlum :) ve gazı da yormadan çıkartıyoruz günde 3 damla tavsiye etti doktorumuz