Kuzey_trn ben 6.ay almıştım şuan 9 aylık binmek istemiyor emekliyor hicbir sorunda yaşamadım oğlumda oturma bozukluğu olmadı yürümesi deseniz şuan bu aydan sonra ilk adımlarıni atmaya başlayacak pozisyonda kendisi ayakta desteksiz durup adım atmaya çabalıyor yani zararlı diyenleri anlayamıyorum akşama kadar çocuk zaten yürüteçte durmuyor günde 1 2 saat anca o da parca parca şuan 5 dk zor biniyor istemiyor fazlasını