Kızlar öğretmenim bugün okul başladı. Bebeğe eşim bakıyor. Süt sağıp bırakıyorum eve. Eşim kaşıkla yediriyor ama yarısı dökülüyor süt soğuyor gerçekten çok zor. Biberon kullanmaya korkuyorum. Biberon versek memeyi bırakır mı. Saat bi 5 6 saat evde olmuyorum. Gelince emziriyorum. Lütfen yardım edin