Kızlar nasıl yakalandım anlamıyorum hiç o kadar tedbirli davranırım bi yere gitmem kaç aydır market yüzü gördüğüm yok size sorum bebeğime test yapmadılar belirti yok diye ben pozitifim evde maske takıyorum ama bebeğim hiç durdurmuyo bende maskeyi takmıyorum mecbur bebeğimde yoksa benden ona geçmesini nasıl önleyebilirim bi fikir verin nolur baş ağrısından düşünemiyorum bile