Nicemother BEH canım bebeği günaşırı yıka pudra kullanırsan yarayı daha da derinleştirirsin. Çünkü pudra ıslağa gelince ıslanıyor bu sefer bebeğin boynunda sürekli ıslak kalıyor o da derinleşme yapıyor...
YK_ Cemre22 bebek pudrası bebeğin akciğerlerine doluyormuş çok zararlıymış canım bende bi defa boynuna döktüm ama hiç tavsiye edilmiyor solunum yollarını tıkıyormuş bi araştır istersen tabii tercih senin yine
dygymn Benim oglumda da oluyor. Nurse harveys nemlendirici losyon sürüyorum yatmadan once sabaha hicbisey kalmıyor. Gün içinde yine kızarırsa ara ara tekrarlıyorum.
Seven Benim bebeğim de biraz balık etli 😁 öyle oluyo boynu hava almayinca yıkadıktan sonra iyice kurula ve pudra kulan canım birkac güne bişey kalmaz